Advertisement

اخبار افغانستان آریانا نیوز : آریانا نیوز Û¸ جدی Û±Û³Û¹Ûµ خبرهای ساعت Û¸ آریانا نیوز / اتحادیه‌ی اروپا، از گروه طالبان، خواسته است تا هر چه زودتر، خشونت‌ها را متوقف کرده و با برقراری آتش بس، موافقت کند.

اخبار افغانستان آریانا نیوز : آریانا نیوز Û¸ جدی Û±Û³Û¹Ûµ خبرهای ساعت Û¸ آریانا نیوز / اتحادیه‌ی اروپا، از گروه طالبان، خواسته است تا هر چه زودتر، خشونت‌ها را متوقف کرده و با برقراری آتش بس، موافقت کند.. حالا سوال اقتصادی مهم این است که اتفاقات افغانستان، چه تاثیری بر بازار ارز ایران می‌گذارد و آیا باید منتظر تغییر قیمت. داعش پس از ترک عراق و سوریه اکنون در چندین منطقه افغانستان حضور نظامی خود را اثبات کرده و در حال استخدام نوجوانان افغان و آموزش آن ها است. صابون مجلس به تن رئیسی هم خورد. اتحادیه‌ی اروپا، از گروه طالبان، خواسته است تا هر چه زودتر، خشونت‌ها را متوقف کرده و با برقراری آتش بس، موافقت کند. آقای اسحاق زی به شورای امنیت گفته است که بیش از ۲۰ هزار جنگجوی ۲۰ گروه هراس افگن به شمول القاعده و داعش در افغانستان علیه نیروهای افغان می.

> مجموعه اخبار افغانستان در بازتاب نیوز. به دنبال اعلام دو شرکت انگلیسی و اماراتی در زمینه عدم پرواز بر فراز حریم هوایی افغانستان با توجه به شرایط خاص این کشور، شرکت‌های دیگر بین‌المللی نیز هشدارهای منبع خبر افکار نیوز است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. صابون مجلس به تن رئیسی هم خورد. این حکومت و این دولت را عاقبت خوشی در انتظار نخواهد بود. دومین شهر استراتژیک افغانستان به‌دست طالبان سقوط کرد.

Ariana News 6pm News 20 Feb 2021 آریانا نیوز خبرهای پشتو ۲ حوت ۱۳۹
Ariana News 6pm News 20 Feb 2021 آریانا نیوز خبرهای پشتو ۲ حوت ۱۳۹ from img.youtube.com
سردبیر وبسایت رسمی طالبان با تاکید به پایان اشغال افغانستان توسط ترکیه و دیگر نیروهای خارجی اظهار داشت: حالا سوال اقتصادی مهم این است که اتفاقات افغانستان، چه تاثیری بر بازار ارز ایران می‌گذارد و آیا باید منتظر تغییر قیمت. مرکز ولایت هلمند افغانستان سقوط کرد. > مجموعه اخبار افغانستان در بازتاب نیوز. ورود پناهجویان تازه افغان به ایران علاوه بر حضور سه. گروه روزنامه های افغانستان شامل دو روزنامه پیشتاز در سطح کشور بوده و با کیفیت عالی در شهر کابل به نشر می رسد گروه روزنامه های افغانستان در نظر دارد تا به عنوان روزنامه های پیشگام و ملی، حوزه فعالیت خود را در سطح ولایات کشور نیز گسترش دهد. وزارت دفاع امریکا با انتقاد شدید از عملکرد رهبران حکومت افغانستان، می گویند که رهبران سیاسی و نظامی افغانستان، اراده لازم برای جلوگیری از. اخبار روزانه، سیاسی، اقتصادی، ورزشی، نرخ افغانی به تومان، نرخ اسعار امروز و ده ها موضوع دیگر با تمرکز بر افغانستان.

افغانستان نیازمند یک مداخله فوری برای حفاظت از غیرنظامیان است.

50 видео 3 024 просмотра обновлен 16 июл. طالبان اعلام کرد که هواپیمایی که دوشنبه ۲۷ ژانویه در شرق افغانستان سقوط کرده هواپیمایی است متعلق به نیروهای نظامی آمریکا. افغانستان نیازمند یک مداخله فوری برای حفاظت از غیرنظامیان است. افغانستان, اخبار افغانستان, ویدیو, عکس, گزارش, مقاله خبری, هواشناسی افغانستان, نرخ اسعار به افغانی. عبرت افغانستان برای غرب پرستان ایرانی. داعش پس از ترک عراق و سوریه اکنون در چندین منطقه افغانستان حضور نظامی خود را اثبات کرده و در حال استخدام نوجوانان افغان و آموزش آن ها است. به‌ باور این کاربران، پاکستان در جنگ افغانستان دخیل است و برای رسیدن به صلح در افغانستان باید بر پاکستان فشار آورده شود. ابراز نگرانی پاکستان از بروز فاجعه انسانی در افغانستان؛ بر احیای روند صلح متمرکز شوید. ورود پناهجویان تازه افغان به ایران علاوه بر حضور سه. كمك جديد امريكا به نيروي هوايی كشور؛ وضعيت فعلي اين نيروها چگونه است؟ خبر تجهيز نيروهای هوایی كشور از سوي آمريكا ديروز توسط اجمل عمر شينواری، سخنگوی. تازه ترین اخبار ومقاله ها در مورد افغانستان به انگلیسی ، آ لمانی ، فرانسوی وروسی. در خبرگزاری فارس تازه ترین اخبار ورزشی، حوادث، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی ایران و جهان را مطالعه نموده و در بخش فارس من درخواست خود را از مسئولین مطالبه نمایید. مرکز ولایت هلمند افغانستان سقوط کرد.

مزار شریف توسط طالبان سقوط کرد. دستور به سفارت آمریکا در کابل:وسایل و اسناد حساس را نابود کنید/جانسون:به افغانستان پشت نمی کنیم. در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛ تحولات اخیر در افغانستان تاثیر بسزایی در بازار ارز داخلی ایران نداشته، این در حالی است که تحولات داخلی تاثیرگذاری بیشتری بر نوسان نرخ ارز داشته است. اتحادیه‌ی اروپا، از گروه طالبان، خواسته است تا هر چه زودتر، خشونت‌ها را متوقف کرده و با برقراری آتش بس، موافقت کند. اخبار کلینیکی باشگاه خبرنگاران جوان را در این بسته مشاهده کنید.

Nfcjkk Jaecbm
Nfcjkk Jaecbm from ichef.bbci.co.uk
كمك جديد امريكا به نيروي هوايی كشور؛ وضعيت فعلي اين نيروها چگونه است؟ خبر تجهيز نيروهای هوایی كشور از سوي آمريكا ديروز توسط اجمل عمر شينواری، سخنگوی. شوک به پرسپولیس| حمید مطهری سرمربی فولاد می شود؟ مشرق نیوز. به‌ باور این کاربران، پاکستان در جنگ افغانستان دخیل است و برای رسیدن به صلح در افغانستان باید بر پاکستان فشار آورده شود. ادامۀ کمپاین گستردۀ آنلاین افغان ‌ها برای تحریم پاکستان از سوی جهان. وزارت دفاع امریکا با انتقاد شدید از عملکرد رهبران حکومت افغانستان، می گویند که رهبران سیاسی و نظامی افغانستان، اراده لازم برای جلوگیری از. در يك ماه اخير جنگ در افغانستان به‌یک‌باره شعله‌ور شده و طالبان با سرعت بيشتری. عبرت افغانستان برای غرب پرستان ایرانی. به دنبال اعلام دو شرکت انگلیسی و اماراتی در زمینه عدم پرواز بر فراز حریم هوایی افغانستان با توجه به شرایط خاص این کشور، شرکت‌های دیگر بین‌المللی نیز هشدارهای منبع خبر افکار نیوز است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.

كمك جديد امريكا به نيروي هوايی كشور؛ وضعيت فعلي اين نيروها چگونه است؟ خبر تجهيز نيروهای هوایی كشور از سوي آمريكا ديروز توسط اجمل عمر شينواری، سخنگوی.

پیامد‌های مخرب موج سوم پناهجویان افغانستان برای ایران. شوک به پرسپولیس| حمید مطهری سرمربی فولاد می شود؟ مشرق نیوز. #afghanistan #news #افغانستان #اخبار #خبرگزاری آریانا نیوز. تازه ترین اخبار، گزارش ها و تحلیل ها درباره افغانستان؛ از سیاست، جامعه و مسائل امنیتی افغانستان گرفته تا گزارش های ویدیویی و برنامه های رادیو بی بی سی برای افغانستان. مرکز ولایت هلمند افغانستان سقوط کرد. اتحادیه‌ی اروپا، از گروه طالبان، خواسته است تا هر چه زودتر، خشونت‌ها را متوقف کرده و با برقراری آتش بس، موافقت کند. تازه ترین اخبار سیاسی، ورزشی، سلامت، فرهنگی و هنری، علمی و فناوری، حوادث و اقتصادی ایران و جهان و کلیپ های صوتی و تصویری را در آفتاب نیوز ببینید. کلیه امکانات این پروگرام رایگان بوده و بدون نیاز این پروگرام شامل آخرین و بروزترین اخبار افغانستان و جهان در حوزه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، حوادث و پوشش مهمترین. كمك جديد امريكا به نيروي هوايی كشور؛ وضعيت فعلي اين نيروها چگونه است؟ خبر تجهيز نيروهای هوایی كشور از سوي آمريكا ديروز توسط اجمل عمر شينواری، سخنگوی. > مجموعه اخبار افغانستان در بازتاب نیوز. دستور به سفارت آمریکا در کابل:وسایل و اسناد حساس را نابود کنید/جانسون:به افغانستان پشت نمی کنیم. آقای اسحاق زی به شورای امنیت گفته است که بیش از ۲۰ هزار جنگجوی ۲۰ گروه هراس افگن به شمول القاعده و داعش در افغانستان علیه نیروهای افغان می. به گزارش برنا، آریانا نیوز افغانستان به نقل از مقامات طالبان اعلام کرد که این گروه به جنگجویان خود دستور ورود به شهر کابل را صادر کرده است این در حالی است که پیش از این ذبیح الله مجاهد با انتشار اطلاعیه ای گفته بود که افراد این گروه حق ورود به شهر کابل را ندارند و.

ادامۀ کمپاین گستردۀ آنلاین افغان ‌ها برای تحریم پاکستان از سوی جهان. تازه ترین اخبار ومقاله ها در مورد افغانستان به انگلیسی ، آ لمانی ، فرانسوی وروسی. گروه روزنامه های افغانستان شامل دو روزنامه پیشتاز در سطح کشور بوده و با کیفیت عالی در شهر کابل به نشر می رسد گروه روزنامه های افغانستان در نظر دارد تا به عنوان روزنامه های پیشگام و ملی، حوزه فعالیت خود را در سطح ولایات کشور نیز گسترش دهد. ممبئی(این این آئی)بھارتی بکی نے افغانستان پریمیئرلیگ کو بھی داغدار بنا دیا۔گزشتہ روز بھارتی کرکٹ بورڈ کو اپنی چالاکیوں سے بے بس کرنے والے فکسنگ مافیا کے سرغنہ راوندر ڈانڈیوال کے حوالے سے. این حکومت و این دولت را عاقبت خوشی در انتظار نخواهد بود.

Ariana News 6pm News 20 Feb 2021 آریانا نیوز خبرهای پشتو ۲ حوت ۱۳۹
Ariana News 6pm News 20 Feb 2021 آریانا نیوز خبرهای پشتو ۲ حوت ۱۳۹ from img.youtube.com
اخبار روزانه، سیاسی، اقتصادی، ورزشی، نرخ افغانی به تومان، نرخ اسعار امروز و ده ها موضوع دیگر با تمرکز بر افغانستان. داغ ترین اخبار افغانستان و جهان را در اپلیکیشن آریانا نیوز دنبال کنید. ورود پناهجویان تازه افغان به ایران علاوه بر حضور سه. پیامد‌های مخرب موج سوم پناهجویان افغانستان برای ایران. سایت اسپوتنیک افغانستان آخرین و تازه‌ترین اخبار، گزارش ها، تحلیل ها و مقالات درباره افغانستان و جهان در حوزه سیاست، اقتصاد، جامعه و غیره و همچنین ویدیو، گزارش‌های تصویری و داده نمای ها، کاریکاتور ها را به خواننده گان ارائه می‌دهد. ابراز نگرانی پاکستان از بروز فاجعه انسانی در افغانستان؛ بر احیای روند صلح متمرکز شوید. مرکز ولایت هلمند افغانستان سقوط کرد. افغانستان سقوط یک هواپیما در استان غزنی را بدون ذکر جزئيات تأیید کرد.

به‌ باور این کاربران، پاکستان در جنگ افغانستان دخیل است و برای رسیدن به صلح در افغانستان باید بر پاکستان فشار آورده شود.

به دنبال اعلام دو شرکت انگلیسی و اماراتی در زمینه عدم پرواز بر فراز حریم هوایی افغانستان با توجه به شرایط خاص این کشور، شرکت‌های دیگر بین‌المللی نیز هشدارهای منبع خبر افکار نیوز است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. دومین شهر استراتژیک افغانستان به‌دست طالبان سقوط کرد. به گزارش برنا، آریانا نیوز افغانستان به نقل از مقامات طالبان اعلام کرد که این گروه به جنگجویان خود دستور ورود به شهر کابل را صادر کرده است این در حالی است که پیش از این ذبیح الله مجاهد با انتشار اطلاعیه ای گفته بود که افراد این گروه حق ورود به شهر کابل را ندارند و. حالا سوال اقتصادی مهم این است که اتفاقات افغانستان، چه تاثیری بر بازار ارز ایران می‌گذارد و آیا باید منتظر تغییر قیمت. اخبار کلینیکی باشگاه خبرنگاران جوان را در این بسته مشاهده کنید. مزار شریف توسط طالبان سقوط کرد. این حکومت و این دولت را عاقبت خوشی در انتظار نخواهد بود. دستور به سفارت آمریکا در کابل:وسایل و اسناد حساس را نابود کنید/جانسون:به افغانستان پشت نمی کنیم. كمك جديد امريكا به نيروي هوايی كشور؛ وضعيت فعلي اين نيروها چگونه است؟ خبر تجهيز نيروهای هوایی كشور از سوي آمريكا ديروز توسط اجمل عمر شينواری، سخنگوی. افغانستان سقوط یک هواپیما در استان غزنی را بدون ذکر جزئيات تأیید کرد. به دنبال تصمیم یک طرفه در نظام آینده افغانستان نیستیم. در يك ماه اخير جنگ در افغانستان به‌یک‌باره شعله‌ور شده و طالبان با سرعت بيشتری. تازه ترین اخبار سیاسی، ورزشی، سلامت، فرهنگی و هنری، علمی و فناوری، حوادث و اقتصادی ایران و جهان و کلیپ های صوتی و تصویری را در آفتاب نیوز ببینید.

گروه روزنامه های افغانستان شامل دو روزنامه پیشتاز در سطح کشور بوده و با کیفیت عالی در شهر کابل به نشر می رسد گروه روزنامه های افغانستان در نظر دارد تا به عنوان روزنامه های پیشگام و ملی، حوزه فعالیت خود را در سطح ولایات کشور نیز گسترش دهد اخبار افغانستان. گروه روزنامه های افغانستان شامل دو روزنامه پیشتاز در سطح کشور بوده و با کیفیت عالی در شهر کابل به نشر می رسد گروه روزنامه های افغانستان در نظر دارد تا به عنوان روزنامه های پیشگام و ملی، حوزه فعالیت خود را در سطح ولایات کشور نیز گسترش دهد.

Posting Komentar

0 Komentar